Партнер
AVON
Період
2022
Задача
• Закріплення іміджу бренду як соціально свідомого, близького до кожної жінки в цей нелегкий час
• Підтримка впізнаваності бренду
• Створення серії відгуків і рекомендацій нового продукту компанії – червоної помади Ultra Matte.
Рішення:
Соціально-іміджевий проєкт «Тримаюся заради мого героя», у якому поєднана ідея психологічної підтримки для жінок під час війни, а також ефективність інструментів інфлюенс-маркетингу.
Дієвий маркетинг-мікс забезпечений:
• Відгуками наноінфлюенсерів проєкту Naprobu, які мають високий рівень залученості й довіри;
• Контентом блогерів та редакційними матеріалами на сайті marieclaire.ua, які дають медійну підтримку проєкту.
Реалізація:

Результат: