#ТРИМАЮСЯ ЗАРАДИ МОГО ГЕРОЯ

Партнер

AVON

Період

2022

Задача

• Закріплення іміджу бренду як соціально свідомого, близького до кожної жінки в цей нелегкий час

• Підтримка впізнаваності бренду

• Створення серії відгуків і рекомендацій нового продукту компанії – червоної помади Ultra Matte.

Рішення:

Соціально-іміджевий проєкт «Тримаюся заради мого героя», у якому поєднана ідея психологічної підтримки для жінок під час війни, а також ефективність інструментів інфлюенс-маркетингу.

Дієвий маркетинг-мікс забезпечений:

• Відгуками наноінфлюенсерів проєкту Naprobu, які мають високий рівень залученості й довіри;

• Контентом блогерів та редакційними матеріалами на сайті marieclaire.ua, які дають медійну підтримку проєкту.

Реалізація:
Результат: