Трикутник комунікації: компанія, співробітник, клієнт.

Партнер

Мережа магазинів Фора

Період

2022

Задача
Редакційні послуги (літературна редактура, дизайн та верстка, коректура, підготовка до друку, супровід друку) корпоративного видання «Моя Фора» – періодичного друкованого видання у вигляді журналу, що створюється компанією для донесення важливої і цікавої інформації співробітникам компанії.
Рішення:

Вибір видавничих характеристик у корпоративного видання більш-менш стандартний: формат А4, українська мова, кольоровий друк. Аби робітники не втратили інтерес до видання та інформація була, як кажуть, «на часі», необхідно встановлювати жорсткі терміни виходу номерів. А для цього ще на етапі розробки концепції потрібно заздалегідь оцінити можливості замовника й редакції заповнювати шпальти якісним контентом.

Тираж друкованого видання залежить від розміру компанії та кількості співробітників. Бажано, щоб кожна людина мала змогу отримати особистий примірник корпоративного видання.

Ми приділили додаткову увагу розробці сучасної дизайн-концепції часопису, принципам організації та структурування матеріалів, набору стандартних елементів оформлення, а також створенню виразної обкладинки, візуалізації текстового контенту, використанню фотографій для ілюстрування публікацій.

Існує важлива вимога до корпоративного часопису – пріоритет змісту над оформленням. Іншими словами, все, що заважає сприйняттю вербальної інформації, має сприйматися як помилки дизайну. У корпоративній пресі краще використовувати «просвітлений стиль», який характеризується великою кількістю «повітря» (вільного простору між рядками, абзацами, матеріалами), дієвим засобом виділення та акцентування інформації. «Просвітлений стиль», як правило, не використовує жирні (а також вузькі) шрифти і широкі лінійки.

До особливостей дизайну корпоративної періодики слід також віднести й те, що вона повинна відображати фірмовий стиль компанії. На сторінках фірмових ЗМІ має бути присутня корпоративна символіка, фірмові кольори, шрифти тощо.

Враховувати корпоративні стандарти треба, але не слід ставитися до них, як до застиглої догми. Надто суворе слідування встановленим канонам позбавляє видання.

Результат:

Повноцінне періодичне видання, яке є дієвим інструментом для роботи з персоналом нашого клієнта.