Сила жінки

Партнер

Косметична компанія Mary Kay

Період

2020

Задача

Підтримка благодійного проекту «Рожевий змінює життя» від Mary Kay, який підтримує жінок, котрі зіткнулися з раком молочної залози. Донести до аудиторії важливий і значимий меседж про турботу про себе та своє здоров’я. До цього – анонс і популяризація продукту: бренд щорічно запускає спеціальну продукцію і частина коштів від її продажу спрямовується на фінансування програми реабілітації. В 2020 році таким продуктом був «Інтелектуальний бальзам для губ» з лімітованої колекції бренду, унікальний продукт smart-косметики. На губах кожної споживачки відтінок бальзаму виглядає по-різному, але пасує їй стовідсотково, адже бальзам розкриває саме «її» унікальний відтінок»! Тому #проявихарактер – будь саме такою, якою хочеш ти.

Рішення:

Спеціальний сильний номер Marie Claire за підтримки Mary Kay – перемога над онко. Номер присвячений силі духу та сміливості бути чесним, як героїня осінньої обкладинки Алла Мазур. Відома телеведуча вперше розповіла свою історію боротьби й перемоги над онкозахворванням. А ще про жіночу силу, її складові, маленькі жіночі слабкості та про головного чоловіка у своєму житті.

Реалізація:
Відеобекстейдж
Відеообкладинки
Презентація журналу в «Сніданок з 1+1»
Результат:

Підтримка від медіаособистостей, блогерів та ранкового шоу «Сніданок з 1+1».

Загальне охоплення проекту – 35 млн.