Style-кейс TRESemmé від Burda Media Influencer

Партнер

TRESemmé - бренд косметичних засобів для догляду за волоссям.

Період

2021

Задача

Просування бренду через цікавий і корисний для аудиторії контент з практичними лайфхаками з використання продукту.

Рішення:

Спецпроєкт з інфлюенсерами на сайті marieclaire.ua 

Ідея проєкту – показати на прикладах, що за допомогою засобів для догляду за волоссям TRESemmé можна самостійно, в домашніх умовах, повторити стильні зачіски з подіуму New York Fashion Week.

Реалізація:
Спецпроект на сайті marieclaire.ua

На сторінці проекту наведено покрокові інструкції для створення чотирьох трендових зачісок із показу New York Fashion Week, розроблених стилістами в партнерстві з брендом.

Інфлюенсери

До участі в проєкті залучено 8 українських блогерок, кожна з них обрала одну зачіску і продемонструвала на своїй сторінці в соцмережах (Instagram, YouTube) процес її створення за допомогою косметичних засобів TRESemmé.

Результат:

Охоплення проекту: 1 200 000 унікальних користувачів.

У тому числі на сторінках блогерів в Інстаграм - 530 000.

Кількість переглядів перевищила прогноз на 50%.