TRESemmé - бренд косметичних засобів для догляду за волоссям.
2021
Просування бренду через цікавий і корисний для аудиторії контент з практичними лайфхаками з використання продукту.
Спецпроєкт з інфлюенсерами на сайті marieclaire.ua
Ідея проєкту – показати на прикладах, що за допомогою засобів для догляду за волоссям TRESemmé можна самостійно, в домашніх умовах, повторити стильні зачіски з подіуму New York Fashion Week.
На сторінці проекту наведено покрокові інструкції для створення чотирьох трендових зачісок із показу New York Fashion Week, розроблених стилістами в партнерстві з брендом.


До участі в проєкті залучено 8 українських блогерок, кожна з них обрала одну зачіску і продемонструвала на своїй сторінці в соцмережах (Instagram, YouTube) процес її створення за допомогою косметичних засобів TRESemmé.

Охоплення проекту: 1 200 000 унікальних користувачів.
У тому числі на сторінках блогерів в Інстаграм - 530 000.
Кількість переглядів перевищила прогноз на 50%.