Партнер
KARCHER
Період
2019
Задача
Розвіяти стереотип, що продукти клієнта дорогі і придатні лише для професійного прибирання.
Рішення:
Фахівцями BURDA MEDIA CREATIVE створено інтерактивну книгу «DISCOVER KARCHER Граємо та прибираємо» для всієї родини і настільну гру «ЧИСТОГРАЙ» з інтеграцією продуктів бренду у механіку, контент та дизайн. Створено креативну ідею для основного повідомлення ЦА – звільняй час домашнього прибирання для розваг і відпочинку усією родиною, з друзями, у великій компанії. Органічне впровадження продуктів бренду у гру створює стійку асоціацію довіри до бренду. Кожний, хто читатиме книгу і/або гратиме у гру – і дорослий, і дитина, знайде собі теми для роздумів, цікаві факти, практичні поради та інше.
Реалізація:
Настільна гра «ЧИСТОГРАЙ»

Інтерактивна книга «DISCOVER KARCHER Граємо та прибираємо»
