Розробки для сімейної програми лояльності

Партнер

KARCHER

Період

2019

Задача

Розвіяти стереотип, що продукти клієнта дорогі і придатні лише для професійного прибирання.

Рішення:

Фахівцями BURDA MEDIA CREATIVE створено інтерактивну книгу «DISCOVER KARCHER Граємо та прибираємо» для всієї родини і настільну гру «ЧИСТОГРАЙ» з інтеграцією продуктів бренду у механіку, контент та дизайн. Створено креативну ідею для основного повідомлення ЦА – звільняй час домашнього прибирання для розваг і відпочинку усією родиною, з друзями, у великій компанії. Органічне впровадження продуктів бренду у гру створює стійку асоціацію довіри до бренду. Кожний, хто читатиме книгу і/або гратиме у гру – і дорослий, і дитина, знайде собі теми для роздумів, цікаві факти, практичні поради та інше.

Реалізація:
Настільна гра «ЧИСТОГРАЙ»
Інтерактивна книга «DISCOVER KARCHER Граємо та прибираємо»