ПУМБ
2020
Більшість психологів схиляється до думки, що чим раніше у дитини сформується правильне уявлення про гроші та пов’язані з ними дії (краще починати у віці від 2-х років), тим швидшими й впевненішими будуть її кроки на шляху до фінансового успіху. Беручи до уваги цю інформацію, ми отримали запит запропонувати щось інформативне для сімейної ЦА банку.
Для кожного номера щоквартального журналу для клієнтів банку ПУМБ «Народний банкір», контентом якого ми займаємося понад трьох років, ми обов’язково розробляємо дитячу сторінку. Вона користується популярністю у дітей різного віку.
Виходячи з цього, ми запропонували підготувати цікаві й інформативні видання для зовсім маленьких та дітей шкільного віку, які разом з мамами та татусями приходять у відділення банку. Щось, що допоможе малечі цікаво провести час, поки батьки зайняті розмовою з менеджером банку. Щось таке захопливе, що діти із задоволенням візьмуть із собою додому та продовжать виконувати завдання самостійно та/або з друзями, а деякі й разом з батьками.
З віком у дітей змінюються інтереси й рівень сприйняття інформації. Саме тому були потрібні два окремих видання: для маляток (3-5 рочків) та школярів молодших класів (6-8 років).
Edutainment (з англ. education та entertainment — «навчання» та «розвага») – це освітній метод, який робить засвоєння знань захопливим, різноманітним і доступним, підвищує мотивацію до навчання.
Книжка-розмальовка «МАНДРІВКА МАЛЕНЬКОГО ГРОШИКА»
Маленькі діти люблять малювати та розфарбовувати різноманітні картинки. Це цікаве зайняття можна зробити ще й дуже корисним, пізнавальним, розвивальним. Одна умова: у таких книжках малюнки – прості й зрозумілі, а тексту має бути небагато.
Лайфхаки щодо розробки розмальовки:
• Кожний малюнок не має бути переобтяженим деталями, бо за наявності безлічі дрібниць малечі важко зосередитися.
• Усі зображення мають бути цікаві для дитини, не злі, симпатичні та обов'язково знайомі, а обриси картинок – плавні, без гострих кутів і складних вигинів.
• Формат розмальовки має відповідати віку дитини, щоб вона не витрачала багато часу на зафарбовування одного предмета, бо може втратити інтерес ще до отримання бажаного результату. Доцільно додати кольоровий зразок – це підкаже малюку, олівці яких кольорів краще використовувати.
А ще діти дуже люблять дивитися мультфільми. Хороший мультфільм дозволяє малечі в ігровій формі пережити певний досвід, багато чому навчитися.
Ми вирішили створити мультфільм… на папері!
Придумали й намалювали маленького героя – Грошика, зображення якого зовсім не випадково збігається з формою логотипу ПУМБ – колом, та запропонували малечі кілька пригод про нього, через які розказали про гроші та розкрили поняття «банк».
Сім’я – одна з основних цільових аудиторій нашого партнера – банку ПУМБ. Дослідники ринку стверджують, що ця аудиторія дуже схвально сприймає продукцію, яка демонструє зацікавленість компанії в їх житті.
Інтерактивна книжка для школярів «ФІНАНСИ ВІД А ДО Я: ПУТІВНИК У КРАЇНУ ГРОШЕЙ З ПОРАДАМИ ДЛЯ БАТЬКІВ»
Ед’ютейнмент базується на контенті, що дає можливість дітям брати активну участь в освітньому процесі, сприймати його як захопливий квест у пошуках нових знань. Саме у такому форматі дитина починає залюбки перевіряти вивчене, міркувати, винаходити, продумувати й планувати. За цим форматом і розроблена інтерактивна книжка про «дорослі» фінанси зрозумілою дитячою мовою.
Часто дорослі не можуть зізнатися, що бояться щось робити, бо не дуже в тому розбираються. Виходячи з цього, ми вирішили зробити нативну інтеграцію послуг банку через гру, до якої можуть долучитися й дорослі – батьки наших маленьких читачів.
Усі завдання у книзі побудовані так, щоб дитина обов’язково звернулася до батьків чи по допомогу перейти на сайт банку за необхідною інформацією, чи з проханням допомогти у виконанні завдання, чи перевірити отриманий результат. Таким чином батьки у невимушеній формі, граючись, теж отримають інформацію про переваги продуктів і послуг банку ПУМБ.
Як зазначають маркетологи, чим більше ми зустрічаємось з інформацією про бренд й чим більш зрозумілою мовою нам про нього розказують, тим більше ми його запам’ятовуємо.
У підсумку книжка розповідає дітям молодшого шкільного віку про гроші та формує правильне ставлення до них. Через ігри та практики юні читачі навчаться відстежувати доходи та витрати, заощаджувати та навіть започаткувати власну справу. За допомогою яскравих ілюстрацій та прикладів, наведених у книжці, поняття про готівкові розрахунки, інвестування та кредитування стають зрозумілими дітям.