Растішка
2020
Розповісти ЦА про переваги і якість натуральної молочної продукції для дітей бренду «Растішка»
- Ознайомити читачів з асортиментом
- Привернути їхню увагу до складу та наголосити на дотриманні компанією високих стандартів на усіх етапах виробництва
- Підвищити інтерес до продукту через імідж ресурсу
- Стимулювати купівельний попит і продажі
Ми створили великий інтерактивний проєкт з інтеграцією продукту в усі його розділи. Акцент зроблено на дизайні у стилі бренду, на усіх сторінках проєкту користувачі можуть бачити улюбленого героя Діно, яскраву позитивну демонстрацію продукту.
Проєкт орієнтовано на активну взаємодію з аудиторією. Дякуючи його структурі, читач легко отримує корисну інформацію з чотирьох великих статей, може пройти тест і дізнатися про свій стиль виховання дитини, скористатися інтерактивним 21-денним календарем з підказками.
В часи карантину, коли ми цілодобово разом, виявилося, що ми не надто вправні у спілкуванні зі своїми дітьми. Календар формування нових корисних навичок для усієї родини – унікальний помічник батьків, адже тут подано ігри й підказки на 21 день! Цей сервіс ми створили для мам і тат, котрі прагнуть спілкуватися зі своїми дітьми якісно.


Пости у соцмережах moirebenok.ua – 127 000 підписників, банерна реклама, виведення спецпроєкту у слайдер на головній сторінці сайту та у блок «Наші проєкти», е-mail-розсилання
Загальне охоплення кампанії:
- в унікальних користувачах - 2 000 000
- у переглядах – 3 000 000