Плекаємо вершки суспільства

Партнер

Рекрем – крем для попередження попрілостей

Період

2020

Задача

Розповісти майбутнім молодим батькам про продукт, його властивості й переваги.

  • Познайомити читача з продуктом
  • Привернути увагу до його унікальних якостей та збагаченої формули
  • Сформувати інтерес до продукту через імідж ресурсу та шляхом залучення до комунікації блогерів
  • Стимулювати продажі
Рішення:

Ми запустили великий контентний спецпроєкт з яскравим ексклюзивним дизайном, у якому використали фірмові кольори символіки бренду Рекрем, інтегрували продукт у редакційні матеріали.

Активізували аудиторію через фотоконкурс «Дитина дня», учасники публікували фото своїх дітей, протягом тижня користувачі могли проголосувати за вподобані фото, за кількістю голосів визначено було переможця. Конкурс тривав місяць. Переможців обирали щотижня. Окрім того, було призначено головний приз партнера у номінації «Дитина місяця».

Було проведено рекламну кампанію з залученням блогерів (фотоматеріали та інтерв’ю) для підвищення лояльності споживачів до продукту

Реалізація:
Рекламну кампанія з залученням блогерів
Фотоконкурс «Дитина дня»,
Результат:

Пости у соціальних мережах moirebenok.ua – 127 000 підписників, банерна реклама, виведення спецпроєктів на слайдер на головній сторінці сайту та у блок «Наші проєкти», е-mail-розсилання.

Загальне охоплення кампанії:

  •  в унікальних користувачах – 1 400 000
  •  у переглядах – 2 700 000