PERWOLL FASHION DAY

Партнер

Лінійка спеціалізованих засобів для прання Perwoll

Період

2020

Задача

• Сформувати знання про лінійку продукції.

• Розповісти ЦА про призначення конкретних продуктів лінійки та навчити правильно добирати й використовувати засоби Perwoll.

• Познайомити ЦА з філософією slow fashion, яку підтримує бренд

Рішення:

Івент у форматі public-talk (оффлайн та онлайн):

 •Участники: fashion- і lifestyle-блогери, а також відомі експерти fashion-сфери та напрямку slow-fashion

 •30 блогерів-участників

•51 публікація від блогерів

•Розсилання фірмових подарунків блогерам

• Анонси та пост-висвітлення івенту у журналах і на сайтах Marie Claire, Лiза та на сайтах-партнерах.

 

 

Реалізація:
Ивент с инфлюенсерами и fashion-экспертами