Партнер
Лінійка спеціалізованих засобів для прання Perwoll
Період
2020
Задача
• Сформувати знання про лінійку продукції.
• Розповісти ЦА про призначення конкретних продуктів лінійки та навчити правильно добирати й використовувати засоби Perwoll.
• Познайомити ЦА з філософією slow fashion, яку підтримує бренд
Рішення:
Івент у форматі public-talk (оффлайн та онлайн):
•Участники: fashion- і lifestyle-блогери, а також відомі експерти fashion-сфери та напрямку slow-fashion
•30 блогерів-участників
•51 публікація від блогерів
•Розсилання фірмових подарунків блогерам
• Анонси та пост-висвітлення івенту у журналах і на сайтах Marie Claire, Лiза та на сайтах-партнерах.
Реалізація:
Ивент с инфлюенсерами и fashion-экспертами