#НЕМОВЧИ

Партнер

AVON

Період

2021

Задача
Надання суспільного розголосу соціально важливій тематиці домашнього насильства.
Рішення:

Спецпроєкт на сайті marieclaire.ua з відомою медіа-персоною Максом Барських, який розповів свою непросту життєву історію і поділився планами зайнятися резонансними суспільними проблемами. Поради експертів, про те як уникнути ретравматизацію для людей, які пережили домашнє насильство.

Широке медійне висвітлення проєкту на різноманітних ресурсах.

Реалізація:
Згадка партнера на обкладинці, брендована вставка, спецпроект інтерв'ю всередині журналу
Спецпроект на сайті marieclaire.ua, в основу якого увійшло інтерв’ю з Максом Барських, поради ініціаторів програм, які допомагають жертвам домашнього насильства
Публікації в онлайн- та друкованих медіа
Анонси у селебріті (Макс Барських, Алан Бадоєв, Ігор Погодін, Світлана Ісаєнко, Severina)
Промо ролики (youtube, радіо, ролики в ТРЦ Даринок, LAVINA MALL, DREAM TOWN, на фасаді ТРЦ Гулівер
Пости інфлюенсерів
Результат:

Загальне медіа-охоплення 2 800 000

в т. ч.:

відео-промо (youtube, радіо, ролики в ТРЦ) 1 570 000

охоплення у селебрітіс 916 000

охоплення у блогерів 133 000