MAKE UP BATTLE

Партнер

сеть магазинов EVA

Період

2019

Задача

• Популяризація брендів косметики Patricia Ledo та GlamBeeя

• Наголошення на доступності та універсальності лінійки

• Нестандартний формат промо та взаємоді з аудиторією в онлайні

Рішення:

• Сайт спецпроєкту на субдомені liza.ua

• 8 українських lifestyle-блогерів змагаються у майстерності макіяжу

• 7 відеобитв

• Відео створення макіяжу з використанням засобів компанії та зазначенням назви проєкту на сторінках блогерів (Instagram, YouTube), а також додаткове зазначення у блогерів

• Голосування читачів і професійного журі.

• Медіапідтримка на liza.ua, moirebenok.ua, burdastyle.ua, партнерських майданчиках: банерна реклама, брендинг, пости у соцмережах, e-mail-розсилання, анонси

 

Реалізація:
Залучення блогерів
Результат:

Загальне охоплення проєкту – 4 млн. унікальних користувачів

Перегляди відео – 517 000 унікальних переглядів

ERR (індекс залученості) – 20%

Період проєкту – 2 місяці