MACROзначення MICROфлори у житті дитини

Партнер

Йогурт-пробіотик «Растішка Лактоміні»

Період

2020

Задача

Продемонструвати батьківській аудиторії новий продукт, розповісти про його склад і користь для дитячого організму.

  • Підвищити впізнаваність «Растішка Лактоміні» у представників цільової аудиторії 
  • Розповісти про унікальні складові продукту та їхній вплив на мікрофлору дитячого кишківника
  • Сприяти зростанню довіри, популяризація бренду в інтеграції з блогерами
  • Стимулювання купівельного попиту і продажів

 

Рішення:

Ми розробили інтерактивний digital-проєкт для бренду, інтегрували продукт у його структуру. Акцент було зроблено на простій для сприйняття інформації та яскравій візуалізації

Реалізація:
інтерактив, у якому потрібно було відшукати 7 відмінностей та дізнатися цікаве про «Растішка Лактоміні»
тест з розгорнутими відповідями та рекомендаціями від «Растішка Лактоміні»
Кооперація з відомими блогерами
Результат:

Пости у соціальних мережах moirebenok.ua – 127 000 підписників, банерна реклама, виведення спецпроєктів на слайдер на головній сторінці сайту та у блок «Наші проєкти», е-mail-розсилання.

Загальне охоплення кампанії:

  •  в унікальних користувачах – 2 800 000
  •  у переглядах – 4 500 000