Партнер
Йогурт-пробіотик «Растішка Лактоміні»
Період
2020
Задача
Продемонструвати батьківській аудиторії новий продукт, розповісти про його склад і користь для дитячого організму.
- Підвищити впізнаваність «Растішка Лактоміні» у представників цільової аудиторії
- Розповісти про унікальні складові продукту та їхній вплив на мікрофлору дитячого кишківника
- Сприяти зростанню довіри, популяризація бренду в інтеграції з блогерами
- Стимулювання купівельного попиту і продажів
Рішення:
Ми розробили інтерактивний digital-проєкт для бренду, інтегрували продукт у його структуру. Акцент було зроблено на простій для сприйняття інформації та яскравій візуалізації
Реалізація:
інтерактив, у якому потрібно було відшукати 7 відмінностей та дізнатися цікаве про «Растішка Лактоміні»

тест з розгорнутими відповідями та рекомендаціями від «Растішка Лактоміні»

Кооперація з відомими блогерами

Результат:
Пости у соціальних мережах moirebenok.ua – 127 000 підписників, банерна реклама, виведення спецпроєктів на слайдер на головній сторінці сайту та у блок «Наші проєкти», е-mail-розсилання.
Загальне охоплення кампанії:
- в унікальних користувачах – 2 800 000
- у переглядах – 4 500 000