Креативна програма лояльності для мережі магазинів Фора

Партнер

Мережа магазинів Фора

Період

2021

Задача

Побудувати за допомогою програми лояльності більш якісні відносини з Гостями (так шановливо говорять про своїх покупців менеджери Фора), щоб перетворити її в результативні інвестиції, а не марнувати ресурси компанії. Згідно з опитуванням, проведеним Visa і Bond Brand Loyalty, 78% споживачів підтверджують, що «хороші програми лояльності мотивують їх залишатися з брендом довше».

Рішення:

Щоквартальний іn-housе magazine для Гостей мережі магазинів Фора.

 

Секрет успішної програми лояльності у «налаштуванні» її під споживача. Така програма підвищує особисту значимість кожного клієнта, його довіру і купівельну активність.

Нашу пропозицію розкладемо згідно базових критеріїв успіху подібних програм:

1. Допомагайте клієнтам досягати цілей. Вони будуть асоціюватисвій успіх з вашим продуктом.

 

Ми йдемо у маркет за продуктами, щоб готувати вдома їжу. Наше життя дуже насичене подіями й часу буває не дуже багато, тому у першу чергу ми вирішили наповнити журнал добірками як перевірених рецептів нашвидкуруч, приміром, для комплексних сімейних обідів у будні, так і порад щодо вражаючої випічки до особистих свят.

«Бурда Медіа Україна» має багаторічний досвід у роботі з виданнями для кулінарів від родинних рецептів на щодень в журналі «Люблю готувати» до вишуканих ресторанних страв від відомих шефів в журналі Saveurs. Головне, щоб усі продукти у рецептах були з полиць магазинів Фора й досягали ефекту: «WOW, точно, приготую сьогодні з цього!».

2. Дозвольте клієнтам заробляти бали і отримувати подарунки з урахуванням того, чим вони люблять займатися.

Ми запропонували включити купони на знижки та подарунки постійним клієнтам, інтегруватись з карткою лояльності бренду – просувати її можливості на сторінках видання.

3. Об'єднайтеся з іншими компаніями. Прекрасна можливість додаткової реклами для компаній, продукція яких представлена на полицях мережі магазинів Фора.

Стали доречними на сторінках журналу цікаві статті й поради про корисні властивості продуктів харчування з рецептами страв, щоб підсилити довіру до їх якості та/або викликати бажання спробувати.

4. Створіть онлайн-спільноту для клієнтів. Стимулюйте їх спілкуватися один з одним і обговорювати ваші продукти.

Контент журналу прекрасно інтегрується в онлайн блог, що може збирати UGC (user generated content). Цим контентом може бути все, що завгодно, – починаючи від відгуків і коментарів у блозі і закінчуючи фото та відеороликами. Компанія може використовувати його на сайті або в соціальних мережах для просування бренду. Часто UGC виявляється набагато ефективнішим звичайного контенту.

Щоб розширити тематику, ми додали поради зі стилю життя, подорожей та натхнення для краси. 

Результат:

Цікаве, яскраве за дизайном видання, що підказує Гостям мережі магазинів Фора, як жити повноцінним життям за менший кошт, готувати вдома із задоволенням, не зважаючи на рівень кулінарної майстерності, залишаючи час на відкриття нових смаків під час подорожей.