Книга – нестандартна інвестиція у просуванні бренду!

Партнер

ПУМБ

Період

2019

Задача

Процитуємо тендерне завдання, у якому ми взяли участь: «Створення подарункового видання для VIP клієнтів ПУМБ».

Тип видання – книга, А5 формат.

Художнє оформлення – стилістичне продовження попередніх двох видань з колекції.

Мова – українська.

Тематика – подорожі. Проаналізували, «побрейнштормили» й запропонували рішення, яке сподобалось клієнту.

Рішення:

Після схвалення клієнтом загальної концепції книги взялися до роботи. Щодо подачі тексту ми зупинилися на наступному форматі – невеликі за обсягом статті з максимально корисною інформацією, як то кажуть, «без води».

Але… Беремо до уваги, що люди довіряють людям. Цю формулу доводить величезна кількість фоловерів відомих світових блогерів. Тому краще, якщо текст буде авторським.

Отримавши позитивний фідбек банка, звернулися з пропозицією розказати про свої улюблені місця та яскраві життєві історії, що пов’язані з ними, до епатажної письменниці, експертки з мандрів Ірени Карпи. Як пише вона сама у вступі: «… єдине, чому я вірю – це свіжі плітки подорожніх і експертиза місцевих».

А поради експерта, кращого сомельє України 2017 року Івана Перчеклія щодо вживання напоїв допомагають з легкістю «мандрувати» серед тонкощів виноробства кожного регіону, дізнатися більше про сорти винограду та краще розбиратися у марках вина.

Видання планувалося як подарункове, тому ми приділили багато уваги естетиці під час роботи над дизайном книги: якісні тематичні фото, фактура матеріалу обкладинки (захисна плівка «soft touch», дуже приємна на дотик, тиснення сріблом, папір спокійного молочно-жовтого відтінку) Спеціально для цього видання розробили яскраві тематичні іконки. Вони дуже цінний інструмент для дизайнера, бо надають відчуття упорядкованості подачі матеріалу й водночас притягують увагу читача.

Книга враховує необхідність бути зрозумілою мандрівникам, має зручний розмір, що дозволяє брати її з собою у подорож.

Книги з корпоративної бібліотеки часто використовують у трейд-маркетингових активностях: їх дарують, розігрують серед підписників на сторінках компанії у соціальних мережах, ними нагороджують тощо. Так, наприклад, фейсбук-спільнота банку ПУМБ мала змогу виграти одну з 20 книжок, позначивши в коментарі людину, з якою хотілось б розділити майбутню подорож.

Також авторка Ірена Карпа зробила відео, в якому розповіла про книгу, й поширила його серед своїх підписників на особистій сторінці.

Результат:

Пропонуємо вам ознайомитися з цікавим контентом цього видання. Можливо якісь деталі з дати виходу книги могли змінитися (приміром, назва вулиці, ресторанчику тощо), але основний контент і сьогодні підкаже вам цікаві напрямки для подорожей й нових дегустацій.