Carolina Herrera, Shiseido, Топікрем
2021
Створити неординарний та ефективний формат заходу для просування косметичних брендів напередодні новорічних свят.
• Гостями заходу, який проводився в 5-зірковому готелі Hyatt, стали 12 блогерів, які мають загальну аудиторію 1,9 млн. підписників.
• Представники партнерів надали власну продукцію в подарунковому форматі для кожного учасника заходу, а також розповіли про властивості та особливості кожного засобу.
• Відомі ведучі Микола Матросов та DJ STARKOV створили яскраву атмосферу під час ознайомлення з б'юті- та парфумерними новинками брендів.
• Шеф-редакторка видання Marie Claire Ірина Татаренко підготувала для блогерів захопливий новорічний квіз, присвячений сучасним темам моди, кіно та краси.
• Розважальну частину заходу доповнила трансформаційна гра з коучем Тетяною Романцовою, в ході якої учасники визначили цілі на прийдешній рік.
Завдяки емоційній атмосфері розкоші та гарного настрою було створено 40 публікацій на сторінках блогерів у соцмережах, що перевершило очікування щодо охоплення та унікальних переглядів.
Повне медійне охоплення заходу склало 700 тис. унікальних користувачів.