«Family Blog Day. Жити смачно»

Партнер

Dr.Oetker, ТМ Bebi Premium, ТМ Hame, Donat Mg

Період

2020

Задача

• познайомити аудиторію з брендами

• популяризувати бренди серед аудиторії заходу та підписників блогерів

• інтеграція брендів в концепцію заходу

• емоційний маркетинг

• отримати повний медійний охват заходу 1,4 МЛН

Рішення:

• Кулінарний майстер-клас Світлани Шептухи – переможниці 1 сезону «Майстер Шеф», випускниці паризької кулінарної школи Le Cordon Bleu Paris, шеф-кухаря ресторації «За двума зайцями», провідного шефа кулінарної студії Su.CHEF.

 

• Розповідь танцівниці Ілони Гвоздевої про здоров’я і розвиток дітей, про перебіг вагітності та про те, як воно, вдруге стати мамою.

 

• Ознайомча лекція про етикет Катерини Литвин – етикет-фахівця, консультанта, тренера, засновниці студії етикету ETIQKATE Studio, дипломованої випускниці Швейцарської школи міжнародного етикету і протоколу Institut Villa Pierrefeu

Реалізація:
Івент у форматі public-talk (оффлайн)
Івент у форматі public-talk (оффлайн)