Family Blog Day

Партнер

Dr.Oetker, ТМ Bebi Premium, ТМ Bubchen, ТМ Hame, Donat Mg

Період

2020

Задача

• познайомити аудиторію з брендами 

• популяризувати бренди серед аудиторії блогерів та їх підписників 

• інтеграція брендів в концепцію заходу 

• емоційний маркетинг 

• отримати повний медійний охват заходу 1,6 МЛН

Рішення:

• Медіа-компанія Бурда-Україна зібрала провідних блогерок з родинами задля приємного відпочинку, обміну досвідом та спілкування у красивій місцині – на території заміського комплексу GRAND ADMIRAL RESORT SPA. Святкову атмосферу створював відомий ведучий В’ячеслав Матюхін.

 

• Кулінарний майстер-клас, організований німецькою компанією Dr.Oetker, котра надала учасницям свята усе необхідне для приготування морозива та кейк-попсів.

 

• На свято було запрошено спеціальних гостей – психологиню Наталю Холоденко, котра розкрила зацікавленим лайфхаки щасливих стосунків, та приму-балерину Катерину Кухар, котра ознайомила учасниць з лайфхаками з царини балету та розповіла про їхнє застосування у повсякденні.

Реалізація:
Івент у форматі public-talk (оффлайн) для мам-блогерок
Івент у форматі public-talk (оффлайн) для мам-блогерок