ELECTROLUX

Партнер

Индукционная варочная поверхность Electrolux 600 SenseBoil®

Період

2019

Задача

• Сформувати знання про новий продукт та ознайомити аудиторію з його характеристиками.

• Продемонструвати переваги продукту на прикладах досвіду користувачів.

• Згенерувати нативний WOM-контент, створити WOM-ефект;

Рішення:

Word of mouth (WOM)-проєкт Naprobu Blogers:

• тестування варильної поверхні блогерами та експертами Naprobu

• публікація відгуків та рекомендацій (на naprobu.ua, у соцмережах учасників, на на e-commerce майданчиках)

• промо у блогерів

• баннерна реклама

• SMM

• E-mail

• дослідження цільової аудиторії

Реалізація:
Проєкт на порталі Naprobu.ua
Промо у блогерів
Результат: