Be Well! Як зміцнити імунітет

Партнер

ТОВ «ВОРВАРТС ФАРМА»

Період

2020

Задача

Виведення на ринок, ознайомлення з брендом широкого загалу споживачів, наголошення на його актуальності для дитячої аудиторії, вдалий лонч і зростання продажів

Рішення:

Ми створили комплексний і тривалий крос-медійний проєкт, котрий охопив статті з корисною інформацією та інтеграцією клієнта, флешмоб #bewell у FB сайту «Ліза», генератор гарного растрою, а також тест «Наскільки ти щаслива?»

Усі дії за час здійснення спецпроєкту:

• Інтеграція партнера на усі сторінки проєкту

• Флешмоб, генератор ідей, тест і корисні статті

• Логотип у меню, широкомасштабні перебивки у лендінгу

• Медіапідтримка проєкту (анонси, спецблоки, банерна реклама, соціальні мережі, e-mail-розсилання)

Реалізація:
Генератор гарного настрою
Тест «Наскільки ти щаслива?»
Результат:

Період – 5 місяців

Загальне медіаохоплення:

  • 30 тис. унікальних відвідувачів
  • 44 тис. переглядів