Банк-рок: історія успіху monobank

Партнер

monobank

Період

2021

Задача

• вибудувати знання про бренд у жіночої аудиторії

• залучити нових клієнтів, розповісти про головні переваги сервісу

• збільшити кількість користувачів банку

Рішення:

• крос-медійний проєкт, до якого ввійшли інтерв’ю в журналі Marie Claire, весна-2021

• запис подкасту з подальшим розміщенням на сайті партнерів, радіо «Аристократи»

• лендинг з інтеграцією інтерв’ю з принту в діджитал, а також дотепний тест «Який ти монокіт?», в якого на меті збільшити охоплення та залучення аудиторії

Реалізація:
на сайті marieclaire.ua
у соцмережах
Результат:

• охоплення проєктів – 60 000

• перегляди лендингу – 19 843