Банк – це просто, зручно та доступно

Партнер

ПУМБ

Період

2022

Задача

Ресурс повинен вичерпно відповідати на питання, що виникають у людей під час використання банківських послуг. Зрозумілою мовою надавати актуальні фінансові поради. Простими словами пояснювати, як ефективно розпоряджатися грошима та орієнтуватися на сучасному ринку фінансів.

Рішення:

Видання виходить регулярно з 2019 року – чотири рази на рік. Важливою частиною початку роботи стала розробка та затвердження рубрикатора, який допомагає читачеві легко орієнтуватися в інформації номера, що необхідна особисто йому.

Рубрики мають важливе значення й для редакційної команди, оскільки допомагають планувати роботу над майбутніми номерами журналу наперед. Наприклад, для «Народного банкіра» ми заздалегідь беремо інтерв’ю у персон, які займаються бізнесом й можуть поділитися з нашими читачами з власного досвіду лайфхаками щодо ведення фінансів.

Людям подобається отримувати перевірену інформацію – до неї більше довіри. Та й факт того, що разом з її отриманням вам із задоволенням рекомендують банк ПУМБ, підвищує шанси на те, що ви захочете перевірити, чому.

На етапі планування таких інтерв’ю наша редакція може запропонувати список інфлюенсерів і відомих особистостей, або банк може провести перемовини зі своїми клієнтами, які зацікавлені в особистому піарі зокрема.

З метою підвищення цінності інформації для читачів та її актуальності ми запропонували провести невелике опитування серед менеджерів, які обслуговують клієнтів банку.

Таким чином було з’ясовано, які питання ставляться користувачами банківських послуг/продуктів найчастіше, які найскладніші у розв'язанні тощо. Адже все, що спрощує комунікацію, робить її більш приємною, та зберігає час для прийому більшої кількості клієнтів.

Маємо подякувати нашим партнерам – банку ПУМБ: результати опитування надихнули нас на багато цікавих нових тем для читачів журналу.

Таким чином у кожному випуску – актуальні фінансові поради, відповіді на питання клієнтів банку, інтерв'ю з реальними користувачами банківських послуг, серед яких відомі особистості, блогери та підприємці. А також справжні історії клієнтів з практичною інформацією, яка допомагає іншим у прийнятті рішень.

Останні три роки ми активно втілюємо у наші кейси формат Edutainmant. Розвага – це те, що дуже подобається нам з дитинства. Навчатися, розважаючись, набагато приємніше, ніж студіювати сухі тексти, зрозумілі лише фахівцям. Тому у кожному номері ми активно впроваджуємо ігрові техніки, щоб розказувати цікаво дорослим і дітям про фінанси.

Працюємо за схемою «РЕДАКЦІЯ ПІД КЛЮЧ» (копірайт, літературна редактура, коректура, дизайн і верстка, професійна репрообробка фото, запис ПДФ-файлів для друку).

Результат:

Журнал читають відвідувачі відділень банку ПУМБ у різних містах України.

Диджиталізація впливає на наше життя й додає можливостей доносити корисний контент про бренд, де б не були ваші клієнти. Команда банку з легкістю адаптувала підготовлені для друкованого видання тексти у формат онлайн блогу. Це зокрема значно розширює пошукові можливості сайту.

Тисніть на кнопку нижче й переконайтеся, що БАНК – ЦЕ ПРОСТО!