21.09.2021

Українські інфлюенсери: хто в топі? Знає IAB Ukraine!

Комітет інфлюенсер-маркетингу IAB Ukraine, до складу якого входять і представники Burda Media, підготував перший професійний рейтинг українських інфлюенсерів. Рейтинг засновано на багатофакторному аналізі різних параметрів. Систематизація у рейтингуванні інфлюенсерів спирається на два кластери факторів. Перший кластер, кількісний, ми вираховуємо за допомогою HypeAuditor. Це показники підписників, якості аудиторії, залучення та відсоток української аудиторії. Також враховуються фактор brand safety і «знеособлення» даних. Другий кластер - ідеологічний фактор, він враховує участь інфлюенсера в політичних кампаніях і кількість реклами. Ознайомитися з результатами рейтингу за 2020 рік та за перший квартал 2021 року можна на сайті IAB. Сподіваємося, рейтинг стане вам у нагоді й допоможе вибудовувати довгострокове партнерство брендів та інфлюенсерів.