Агентство Burda Media Influencer та українське видання Marie Claire реалізували спецпроєкт з американським брендом косметичних засобів для догляду за волоссям TRESemmé, який є офіційним партнером New York Fashion Week протягом багатьох років.
За допомогою покрокових інструкцій, розроблених стилістами TRESemmé в партнерстві з брендом, читачки marieсlaire.ua мають можливість повторити одну з чотирьох трендових зачісок із показу New York Fashion Week.
Проєкт підсилено участю інфлюенсерів.
Ми запросили вісім яскравих українських блогерок, різних за стилем, аудиторією, контентом. Кожна з них обрала одну з зачісок і продемонструвала у соцмережах (Instagram та YouTube) процес її створення за допомогою засобів TRESemmé.
Сумарно проєкт охопив понад 1 млн 200 тис унікальних користувачів. У тому числі на сторінках блогерів в Інстаграм – понад 530 тис. Кількість переглядів перевищила прогноз на 50%, аудиторія активно реагувала на блогерські пости.
Оберіть свій образ з NYFW: https://tresemmeatnyfw.marieclaire.ua/
Подивіться, як це вийшло у Anastasiia Krivitska: https://www.youtube.com/watch?v=N7tdFHFrg40&t=206s