22.04.2021

Інфлюєнсер-маркетинг: світовий досвід та українські кейси

Команда Burda Media Influencer провела воркшоп "Інфлюєнсер-маркетинг 2021: досвід українських і світових брендів, найяскравіші кейси, практичні поради". Захід було орієнтоване на широкий загал - від представників сфери маркетингу до блогерів і всіх, хто цікавиться розвитком цієї галузі. Наші колеги розповіли про основні тенденції в сегменті інфлюєнсер-маркетингу у світі та поділилися найяскравішими кейсами колаборації брендів з українськими блогерами. На прикладі кейсів Burda Media Influencer і проєктів WOM-платформи naprobu.ua продемонстрували, чому сьогодні безпосередня рекомендація споживача може спрацювати краще за масовану рекламну кампанію. А запрошений спікер з Польщі - представниця Burda Media Polska, розповіла про досвід співпраці польських медіа, брендів та блогерів.