Burda Media Creative: радіємо разом з нашими клієнтами

26 жовтня на бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2022» було підведено підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2021». Про це ми дізналися з листа нашої клієнтки Асі Христокіної, менеджерки Corum Group, з якою ми працюємо понад два роки.

Цитуємо: «Клієнтський дайджест, який ми з вами робимо спільно вже не перший рік, отримав гран-прі. Хочу розділити з вами радість і подякувати за самовідданість і креатив у роботі над цим проєктом, за творчий підхід до справи. Гран-прі – це є висока оцінка роботи і професіоналізму вашої команди». Погодьтеся, завжди приємно отримувати слова подяки.

Цей лист спонукав нас довідатися більше про учасників конкурсу: хто ще з наших клієнтів узяв у ньому участь? Наша радість потроїлася! Крім клієнтського дайджесту Corum Group нагороди отримали корпоративний журнал B2C «Народний банкір» (2-ге місце конкурсу), який ми випускаємо для клієнтів банку ПУМБ, та корпоративна настільна гра «Мозко Штурм» (2-ге місце конкурсу), яку ми разом з «АСІНО УКРАЇНА» розробили для покращення взаємодії з лікарями та просування препарату «Віноксин Форте». Бажаємо нашим потенційним клієнтам нових карколомних ідей і оригінальних задумів!

Вважаєте, задумане неможливо буде реалізувати? Звертайтеся, зробимо це разом!