Бренд «Ліза» зміцнює свої позиції в онлайн та event-форматах

Бренд «Ліза» повністю переходить в онлайн та фокусується на розвитку івент-напрямку. Починаючи з липня випуск друкованої версії журналу припиняється. 

 

Бренд «Ліза» — один з лідерів жіночих медіа брендів України, — під яким протягом 20 років виходив і щотижневий журнал, ще більше фокусується на онлайн, як основному каналі дистрибуції контенту. З липня місяця всі зусилля команди «Бурда Медіа Україна» направлено на розвиток цифрових форматів бренду – сайту liza.ua зі щомісячним трафіком у понад мільйон унікальних користувачів, а також спільнот бренду в соціальних мережах з постійно зростаючою динамікою приросту підписників. Пріоритетним напрямком залишається організація івентів, зокрема одного з наймасштабніших сімейних фестивалів Family Day з кількістю відвідувачів у понад 50 тисяч осіб на день.

 

 «Бренд «Ліза» росте й змінюється разом зі своєю аудиторією. Вона – наша головна цінність, ми робимо все для того, щоб максимально відповідати її запитам. Сьогодні цифрові канали споживання контенту є основними, тому ми зосереджуємося на їх розвитку. Екосистема бренду, яка наразі складається з діджитал-видання, акаунтів у соцмережах, івентів та рішень з контент-маркетингу, охоплюють усіх прихильників та здатна задовольнити попит аудиторії на якісний контент» - коментує генеральний директор «Бурда Медіа Україна» Андрій Вдовиченко.

Поделиться новостью