Burda Media Ukraine укріплює позиції чоловічого видання «how to be a MAN»

Burda Media Ukraine укріплює позиції чоловічого видання «how to be a MAN»

Burda Media розпочинає випуск глянцевого журналу для чоловіків «how to be a MAN» як самостійного видання. Раніше цей журнал виходив як спеціальний випуск бренду Playboy. Наразі медіакомпанія вирішила запустити його самостійним  лайфстайл-журналом, що присвячений широкому спектру тем, які цікавлять сучасних чоловіків з активною життєвою позицією. Перший номер з’явиться вже цієї осені.  

«how to be a MAN» — журнал з інтелектом та душею про чоловіка та його життя: роботу, бізнес, інтереси, хобі, моду, екстрим та туризм, техніку та технології, переживання та особистісний розвиток. У кожному номері журналу:

  • роздуми експертів на актуальні для чоловічої аудиторії теми;
  • інтерв'ю успішних українських підприємців;
  • статті на злобу дня;
  • знайомство з новими обличчями менеджменту українського бізнесу;
  • матеріали-роздуми жінок, з якими є про що поговорити;
  • а також інші теми, які кожен чоловік може обсудити в колі своїх друзів-чоловіків.

 

Перший номер журналу буде присвячений темі трансформації та переосмислення — в бізнесі та особистій сфері чоловіка, а також його самовідчуттю в новій реальності.

Компанія Burda Media Ukraine попри виклики часу продовжує невпинний розвиток та зміцнює свої позиції на медіаринку України. Як розповідає генеральний директор Burda Media Ukraine — Андрій Вдовиченко:

«Попри всі виклики, пов’язані з коронавірусом, наша компанія продовжувала працювати в активному щоденному режимі і регулярно випускала всі журнали, які користувалися ще більшим попитом, аніж зазвичай».    

 

Над створенням нового чоловічого глянцю працюватиме зіркова команда на чолі з головним редактором — Валерієм Жидковим. Він медійна особистість, відома кожному третьому українцю, бізнесмен, автор і продюсер проєкту «Гуднайт шоу», ментор проєкту «Бізнес-стендап», володар премії «Телетріумф» та ін. Валерій Жидков планує продовжувати найкращі традиції чоловічого глянцю та надавати читачам якісний та цікавий контент.

Продюсером проєкту виступає Світлана Конар — керівник департаменту маркетингу та нових бізнесів в Burda Media Ukraine. Світлана виводила медіапродукти на зарубіжні ринки, була маркетинг-стратегом під час розробки ліцензійних брендів зірок та кіно/ТВ-контенту, розробила маркетингові стратегії як українських, так і зарубіжних брендів.

 

«how to be a MAN» видаватиметься щоквартально накладом 12 000 примірників. У вільному продажу журнал буде представлений на початку жовтня в найбільших супермаркетах країни, магазинах чоловічого одягу, книжкових інтернет-магазинах тощо.

Поделиться новостью